Hej då

idag åkte jag till Vinglan tidigt för att få säga hej då och ta massa bilder, men när jag kom ditt så sa Annelie att hon skulle hämtas vid lunch, sen kom hennes ägare vid två tiden! så med andra ord han jag ta massor med bilder och pussa,krama och borsta jättemycket på Vinglan.:D:D:D:D Fick gå in med henne i transporten då hon skulle åka, känndes lite konstigt att lasta henne för att aldrig mer få träffa henne, men hon kommer få det kanon hemma i Dalarna utanför Borlänge det är jag hundra på.:):):)

Åh FLisan gnäggade hej då till henne från hagen och då svarade min pärla från transporten, sen när Maria (Vinglans Ägare) åkte hem igen med vinglan med sig så sprang Flisan och Bobby längst med staketet och gnäggade :,) så himmla finnt avsked alltså, de måste ha kännt på sig att hon skulle åka hem.:)

men jag har många finna minnen från de drykt 8 måndarena som jag skött Vinglan med endast 3567 bilder på daton så kan jag kolla på henne när jag vill.:D:D:D:D

Här är de bilder osm har stakrast fäste i mina ögon och det är bara en del av alli hoppa som jag har men det förstår ni nog.:D:D


En dag i aprin så red vi på långtur enda hem till sevallbo, 7km ditt och 7 tillbaka.:D Pappa tog bilden.:)


Den 7April så lekte vi i hagen och hon var helt galet pigg.:):) och ajg fick fantastiska bilder.:)


:D:D:D Hej mitt vinter land nu är jag här.:D


älskade pärla.:):)


saknad


Kliar på magen, hallå Frida sluta fota och kom och klia mig i stället.:)


Mycket roligt har vi i alla fall hunnit med och haft, som den gången då jag ville äta gräs med henne, då blev hon nog fundersam.:):)


I början var det bara bakutsparkar som gällde, eller var det glädje sparkar, det får jag nog aldrig veta med rolgit hade jag och jag tror hon hade det också.:D


Tack pappa för att du tog så finna blider på Vinglan och Tack för att du ställde ut och göra det trots att du fick pullsa i snön i skogen, gå elefantsteg till Hadefjärden och Ett bara stort jätte tack för att du ville köra mig till häste som du säkert får fortsätta med.:):)


:D:D


Tjohoo.:D:D:D


:D:D


på 8 månader så Galopperade vi fem gånger de två första i snön och de tre abndra på en skogsväd, dock den sista som blev i våras ramlade jag av och tränset gick sönder, men jag blev inte rädd. jag ahr inte galopperat på henne för jag ahr kännt att jag inte klarat av att hålla henne för hon blir så j*kla stark.:) denna bild är fotad av syster Elinor och är den ända blid jag ahr på oss då vi just galopperar,:D:D:D så den gilalr jag mycket.:D:D


Almveig (vinglan) och jag på sista turen då en kamera fans i närheten, bild tagen på åken i sevallbo i solnedgången den 15 September 2010





 


Kommentarer
syster säger:

Lilla, fina Vinglan :´( Men hon får det nog bra i Dalarna också :)

2010-09-20 | 20:56:21
Bloggadress: http://tildashav.blogg.se/
Elinor säger:

å vad fint! jag sitter här med lite tårar i ögonen :'( lite osrgligt att hon har åkt :( men nu får du träna Flisan lite kanske och det kan ju vara roligt det också :)



KRAM

2010-09-20 | 20:59:40
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback