Fynd på biblioteket

Idag så blev det tidig morgon kan man ju säga, skulle in till Gävle idag öfr körlektion.:D gick kanon på den, och sen så satt jag med teorin från tio till halv två!:D:D och jag fick godkänt på fas 2 65 rätt!!!:D:D:D så ett steg närmare körkortet med andra ord.:D:D När jag gick ifrån körskolan så tog jag vägen förbi biblioteket och där hittade jag fyra böcker som sa "Låna mig, låna mig" hihi, och eftersom att det är gratis så länge man lämnar tillbaka dem i tid så lånade jag dem. :D:D De böcker jag lånade var Rörelsefrihet för fyrbenta atleter Hästmassage, I nattens Djungler, Skuggornas Demon och Bree Tanners andra liv. Den sist nämda är jag mäst nöjd med då jag ahr gått och suktat efter den länge på bokhandeln, där kostar den 169 kr och det är lite för mycket för mig för tillfället.:) så mycket glad är jag att de hade den.:):) Sen åkte jag till Sandviken för att åka med mamma hem och innn vi åkte så gick vi på Rusta och handlade.:) sen körde jag hem.:D:D

       
Fynd på biblioteket.:D





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback