Fattig på pengar men inte på foton

Ja jag är fattig på pengar är ju arbetslös, men inte ås länge till för den 11 oktober får de äldre på ängslyckan olderdomshem passa sig för då kommer Frida och livar upp deras vardag i tio veckor och jag kommer få pengar från försäkringskassan.:D:D:D:D:D:D:D:D

Och foto är jag absolut inte fattig på, har fotat hur mycket som helst känns det som och även fast jag skrev ett inlägg i går så känns det som om det var en vecka sedan jag skrev något, och bara på ett dygn så har jag fotat massor och denna gång är det inte en ända häst med:D, ja jag kan fota annat än hästar bara det att jag tycker det är roligt så då blir det mäst såna, men i dag ska ni få se på lite vilda djur som bor i skogen och so mville visa sig för mig på morgonkvisten.:D:D och så har vi ju daggen också, och när den är på blommor och solen lysser på dem och det rä höst, ja vad ska jag säga det är nog det finnaste som finns.:D:D:D


En räv som var på frukostjakt på ängen brevid kohagen, dock fick den leta frukost någonananstans för jag råkade skrämma den då jag skulle fota, han precis ta denna bild.:D:D är super nöjd endå för det är inte lätt att fota vilda djur so mhar en tendens att springa så fort de får se en.:)


Och så fick jag se ekorren också som bor i granskogen i kohagen, och ja, äntligen lyckades jag ta en någorlunda bra bild men än är jag inte nöjd!:):) vill kunna fånga den ännu bättre på bild utan att den försvinner så fort jag får ta med mig lite kottar nästa gång och bjuda på.:D


:D:D inte riktigt nöjd men gillar att solen visar färgen på den :):)


Och så for den till ett anat träd.:)


dalie i morgonsol med dagg på blombladen.:D:D













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback