tofflor och mössa är det bästa som finns

idag så har jag varit i Gävle  hela dagen. ganska jobbigt men det var körlektion idag i alla fall och den gick super, teorin gick också super.:D han med att gå en promenad i Borlongerskogen på morgonen då jag kom in till stan och de var så finnt där idag höstens alla färger var där och ajg hade med mig kameran och trots frost och kala fingrar så fick jag några finna bilder endå.:D Änderna simmade uppströms och åkte med strömmen ner igen i ån.:) såg så roligt ut.:) hade även min favo mössa idag för det var så kallt imorse.:) och när jag kom hem så hittade jag mina tofflor på skrubben.:):) har letat efter dem jättelänge.:)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback