minnen från svuna tider

idag så har jag varit på Hedesunda skola för att kolla vad exakt jag kommer få göra. vid nio så skulle jag träffa Tage som är rektor där, han var även rektor när ajg gick där för hur många år som helst.:) så det var roligt att träffa honom:) han tyckte det var roligt att jag ville vara där och det är ju bra.:):) sen fick jag gå till Mervi som har en etta och där ska jag vara fram till jul nu, och även Mervi har jag haft när jag gick där.:) så roligt att träffa henne också, sen ska jag vara på fritids på eftermiddagen.:) och där jobbar Ingla min Lekisfröken som jag hade då jag avr sex år.:) och det var ju värkoigen roligt att träffa henne hon blev jätte glad när jag kom.:):) så man kan ju säga att jag blev bemöt på ett bra och trevligt sätt.:D:D så imorgon börjar jag på riktigt och ska vara där hela dagen.:D:D åh det ska bli så roligt:D:D:D
Åh det var så roligt att komma tillbaka till gamla skolan, den ahr lixom krymt, elle rhar jag blivit stor? allt såg ut som det gjorde när jag gick där själv fast som sakt allt såg så mycket mindre ut på något vis.:) det ska i alla fall bli roligt att vara med barnen fram till jul.:D:D

när jag kom hem vid lunch så fick kasper hoppa runt en stund på gräsmattan.:D sen gick jag en fin promenad med Tindra och så gossade jag med Gustav.:D:D

Nu är det snart mitt favoprogram, Livräddarna på Bondi Beach:D:D












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback