förvånad!

Igår (Lördag) så skrev jag ju ett inlägg om TIRK hästarna och andra hästar jag stött på, och glömmde helt bort att jag hade ju också hunnit med att rida på Flisan också under dagen, och gissa om jag blev förvånad, först när ajg skulle hämta henne i hagen så gnäggar hon glatt, och sen var det inga problev att sadla, och inte nog med det så stod hon blixtstilla då jag satte upp.:) och när jag travad epå henne under turen så var det som om hon inte nuddade marken, jättekonstig känsla, men roligt var det. tror hon ville visa att hon vist kunde vara duktig och så mot mig.:) eller så var det inte Flisan utan någon annan häst som Anneli lånat in för att jag sklulle tro att det var flisan och gilla henne.:P:P nä så var det nog inte jag tror Flisan bara var på bra humör den dagen.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback