försök till ritskola

idag så har Vilddjuren varit riktigt duktiga, de har lyssnat, förhoppningsvis lärt sig något nytt, de har varit lungna:) och de har inte pratat med så höga röster idag.:) På fritids så hade jag tagit med min bok om hur man ritar hästar och tänkte lära barnen  hur man gör för det är ju inte meningen att jag ska sitta och rita til ldem hela tiden, gick riktigt bra, nytt försök imorgon.:) och så hade jag kopierat upp några av hästarna som jag gjort hemma så de fick ta från de kopierade lämnar helst inte ut orginal.:)


Flisan i blyrtch.:) har ändrat med manen lite gran annars är det ganska likt, tycker jag.:)


Orginalbilden.:)


Kasper i Blyrtch, första kanin jag någonsin ritat, är riktigt nöjd med den.:) fast kan utveckas mycket mer.:)


Orginalbilden.:)




Kommentarer
Elinor säger:

åh vilka fina :) fast flisans öga var läskigt :P är nog för att själva hon är så ljus :P du är så duktig! :)

2010-10-21 | 23:56:52
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback