Fingervirkning

idga ahr man varit Hönsmamma känns det som, trött i huvud, fötter och röst nu. Vilddjuren ahr inte varit lydiga i dag. de har skrikigt, inte lyssnat och så har de varit väldigt jobbiga.
På fritids så lärde jag mig att fingervirka, haha har inte kunnat det förut, jag vet att det låter konstigt men så är det. Saga som lärde mig tyckte nog också det var konstigt då jag frågade om hon ville lära mig, haha hon fick jättestora ögon och sa "mh, kan du inte de!" Nä sa jag och då skrattade hon bara hon är sju år så jag förstår om hon tyckte det var konstigt.:) men nu kan jag.:)

Kommentarer
Elinor säger:

haha fingervirka är kul :D kommer du ihåg min superlånga som jag gjorde :P haha vad skoj att du också kan nu :D hihi



Kramis från den kära systern

2010-10-27 | 21:28:29
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback