årets första snö

idga så blev det en ganska lugn dag med vilddjuren.:) de går bara till tolv på fredagar så då hinner de inte vara så vilda, sen blev det fritids.:) och där fick jag gå tidigare.:) eftermellanmålet så går alla barn ut och då är man som lite rastvakt, man har kolla så alla har någon att leka med och så ingen är ledsen eller blir retad, idag avr det riktigt lungt, och så helt plötslig så kommer det stora vita flingor ner från himmlen och alla barne jublar i kör "DET SNÖAR!!!JAAAAA!!!!" och vi fröknar jublar inte utan säger "nej, inte redan!":D haha, men barnen avr glada och pigga i alla fall.:) idag ahr även barne upptäckt att jag kunde göra armband, så då ville alla ha ett, (tur) att det var innan mellis för efter hade de glömt bort allt som heter armband öfr då ska de ju ut och leka.:):) får se på måndag om de minns fortfarande.:)

När jag fick sluta så gick jag och beställde pitzza till pappa och mig.:) mums.:) sen kom han och då åkte vi hem, jag körde.:):)

Skönt med helg nu ska försöka orka med hästarna i helgen.:) hopaps på finnt väder bara.:):)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback