svårt beslut! eller?

denna vecka har varit ganska jobbig, barnen har skrikit och tjoat varje dag och så har jag haft körlektion och körövning till julottan som pappa tvingade mig att vara med på och så har jag ett delema!

I onsdags då jag kom till kyrkan för att träna sång så kom jag ditt lite tidigt och inna julottan börjar öva så övar byns barna på lucia sånger och då träfade jag Carro som jag inte träffat sedan jag slutaden rida hos henne, pratade lite med henne och undrade lite smått hur hästarna mådde och så och får erbjudande om att börja rida hälge igen! så nu går hjärna på högvarv för jag vet inte om jag vill eller inte. eller jag vill nog innerst inne men samtidigt så har jag ju hade och anneli och Flisan och vara hos men det finns ett stort MEN i båda fallen.

Hos anneli får jag göra allt själv nästan, och Flisan är en mysig häst men inte min typ av häst och så kan inte jag se den guldklimp som Anneli ser i Flisan så jag vet inte om Flisan är rätt för mig, sen är det 7 km till hade vilket gör det lite jobbigt att åka då man får erbjudande på närmare avstånd.

Hoss Carro får jag rida och sköta om hästarna och så och det är helt okej för mig, det är närmare (endast 2 km) så det är ett stort + sen så vet jag  ju att hälge kan en massa saker inom ridning så på det viset är det ju roligare att rida honom.

jag kan inte bestämma mig, och så är det så jobbigt också hur man ska formulera sig åt Anneli om jag väljer Carro.

jag ska tänka igenom detta ordentligt inna jag bestämmer mig men nu ska jag plugga snart gäller det.:):)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback