Fotoäventyr i snövädret

idag så åkte jag och pappa bil mot Söderfors där skulle vi hämta Cissi och så skulle vi åka till hennes sköthäst Trippan.:D pappa körde oss, det har snöat hela dagen men jag fotade henne då hon red endå.:D det var riktigt roligt och Trippan var lika fin som jag föreställt mig, var roligt att äntligen få se Frebro ridlekis som inte är ridlekis längre men som jag hört mycket om, cisse red där själv då hon avr liten och pratade mycket om det då. SÅ nu typ 10 år senare fick jag äntligen se det stallet ett miniatyrstall för små hästar och en del av stallet var för stora hästar.:) men nu finns det bara en liten ponny kvar där och så trippan och en arab.:)

Här kommer lite bilder från dagen.:)


















En riktigt trevlig dag har jag haft.:D:D och hoppas på en lika rolig imorgon.:D:D






 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback