Hästar som finns runt om mig i själ och hjärta

Idag så presenterar jag lite andra hästar som haft och har en tid i mitt liv just nu, de är hästar som jag ahr träffat, som jag saknar och som jag umgås med nu.


Glampi är en islandshäst på 29 år, han är pigg och glad och det var på honom som intresset för hästar föddes hos mig.


Flisan, Vinglans kompis. En trevlig dam att gossa med och hon är hur snäll som helst fast hon kan avra lite grinig då och då.


Bobby (lillen) kallas han också för då han är under en meter hög. Han är hur snäll som helst och älskar att äta. som alla shettisar så gör han det. Han är 16 år men det märks inte då han är mycket pigg och glad.


Ingo Lavec var en Travare som jag sköte om i ett år ungefär innan han blev avlivad, han blev 8 år och han var en mycket speciell häst, (jag tänkte skriva ett speciellt inlägg o mhonom senare.)


Baron Spender också han en Travare som jag red under en tid innan han såldes vidare, en häst med sina egna ideér men som alltid var snäll och gjorde sitt bästa.


Kära Felicia, heter denna häst och henne red jag under en ganska lång tid och jag har många finna minnen av henne, men jag kännde att jag inte riktigt passade ihop med henne så jag slutade att rida henne och gick över till Vinglan. Felicia även hon är en varmblodig travare.


C. Me Run, även kallad för Rune. En travare som jag har starka minnen med och som jag ska skriva om i ett längre inlägg senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback