Barnet i mig kom fram idag

Idag ahr det Regnat och åskat, så det blev ingen rolig dag med andra ord. Jag gick till mitt rum och på golvet så står Legolådan som kom fram från skrubben föra helgen då det var barn på besök, (jag hade inte ställt tillbaka den än inne på skrubben)

Det började klia lite lätt i fingrarna och så kom barnet i mig fram, jag började bygga lite smått och barnet i mig bara skrattade och avr jätteglad då det äntligen fick leka med lego igen.:) Bestämmd mig för att bygga något finnt och sedan fota det som en kul grej och så här blev det.:) 



  

   

  


Kommentarer
Syster säger:

Haha, det ser så verkligt ut :) Älskar lego <3

2010-06-18 | 19:42:45
Bloggadress: http://tildashav.blogg.se/
Elinor säger:

WOW! vad häftigt det blev när du fotade de! Ser verkligen ut som att det är stillbilder från något som rör sig och lever. Kul idé syrran! :D



Lego är roligt! <3



kram på dig!

2010-06-19 | 10:22:03
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback