Ut på bölja blå

Idag åkte pappa, morfar och morbror mats till köpenhamn för att hämta ut Wisky.:) och då var jag och mamma inbjudna till min kusiners nya sommarstuga som ligger ute på en ö i Storsjön (Sandviken) så vi tog bilen och körde titt, ja alltså vi körde till hamnen sen fick vi ju åka båt.:) det var roligt fick lite Smögen känsla när danne gassade upp båten så de hoppade på vågorna.:D:D

Stugan har de typ bara ägt sedan midsomamr så det är nytt för dem med men jag tyckte den avr fin låg finnt också hade sol nästan hela dagen.:):) dock så ser man sandvik industriområde från bryggan men det gjorde inte så mycket, glömde bord det efter en stund.:) det var i alla fall 23 grader i vattnet så jag badade lite, och det var skönt.:) har kommit fram till at tjag ahr blivit en tant har blivit jätte kinkig när jag badar.:P
vi var där hela dagen och så lekte jag med Charlie och hans pipp leksak.:):) och solade, badade som jhag sa tidigare och åt god prinssestårta. Sen fick vi även lax och färskpotatis till middag en toppendag helt enkelt.:):)

Hade inte kameran med mig idag heller så mobilen fick göra det jobbet.:):)


Söta små neckrosblad.:)


En lite små fräck bild från båten (enligt mig), stugan är i bakrunden.


Sol, brunbrända ben, NÄ inte riktigt krit vita är dem.:) kanske lite brunare efter idag.:):)


Charlie.:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback