Skåne resan närmar sig med stormsteg

om någon timme bär det av till skåne.:) ska bli riktigt roligt hoppas att vädret är finnt där nere också.:D ska bli kul att träffa familjen som bor där, träffar dem bara på sommaren och i år är det våran tur att komam till dem.:) hoppas att de har kattungar, fast dom är säkert jätteskygga men hoppas en då jag ahr ju tre dagar på mig att få fram dem om de skulle vara skygga och om de nu har kattungar i huvudtaget, men de brukar ha det så hoppas.:D:D

åh jag ska fota en massa så det komemr massor med bilder här efter helgen det lovar jag att det gör.:D och om det regnar så kommer det massa bilder i alla fall jag får väll ta ett paraflax och stå ute och fota regn om det nu skulle bli sånt väder, det finns ju inga dåliga väder bara dåliga kläder.:P men jag hoppas att det blir sol förstås för då blir allt mycket roligare.:D:D

frästen en till otroligt viktig sak det är att min älskade wille har kommit hem igen efter att ha varit borta i 2 månader nästan.:):):D:D undrar om han vet att vi ska åka bort eller inte så att det var därför han kom eller om han bara kännde att nu ska jag gå hem igen de saknar nog mig.:)


bilden är förstås på wille plutten som är hemma igen.:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback