Skåne 2010 i bilder del 2


Cecar, gårdkatten (den enda so mär tam i alla fall) sen finns det sju till, fem av dem är ungar.


Det är lite läskigt när den där tvåbenta kommer med en svart låda framför nosen.:)


Mat! då kan de tvåbenta få komma nära.:)


Sötaste


dom kom fram när man varit hos dem en stund, dä är ju väldigt nyfikna men vågar inte riktigt komma fram.:)


Familjefrukost, cecar med ryggen till (han är inte pappa till ungarna han är kastrerad) mamma katt ser man llite av och två gula ungar och en svart, en av de gula tyckte mer om att göra en gremach åt mig än att äta.:P


jo men syrrnas svans är faktist rolig att leka med:):)


lillan, den minsta av ungarna och också den räddaste.:) men hon vågade äta fast jag avr där.:) hon var så söt.:)



Busungen i farten, grässtrån är roliga


Åh, jag fick något i tasen.:)


AHH! du skrämmer mig, haha lite små rolig bild blev det.:)


Fick tillslut hålla en av de gula, och han var ganska rädd men blev lungnare efter en stund, han kanske tyckte det var lite skönt att bli klappad.:)


En som tycket det var läskigt att bli fångat var denna tös men hon la sig väldigt snabbt i famnen och började att spina lite försiktigt efter en stund så hon blir nog tam om de fortsätter gossa med henne för hon var hur fin och söt som helst.:D:D

JA det var ett urplock av bilder från skåneresan för i år, tog över 600 bilder och dessa som hamnade här var de allra bästa.:D


Kommentarer
Syster säger:

Naaw sötaste, du skulle ha smugglat med dem hem och sedan vidare till mig ^^

2010-07-26 | 22:22:48
Bloggadress: http://tildashav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback