konstutställning i Harbäck och 28 km allt som allt

Lite bilder på konsten i Harbäck













Var på en konstutställning i Harbäck i går och hade dock inte kameran med mig men mobilen fick föreviga den lila utflykten.:) Väldigt finna tavlor och blev faktist riktigt förvånad då jag inte trodde det skulle vara så bra men det var riktigt roligt.:):):)

var även hästvakt igår åt vinglan vilket var mycket roligt jag badade henne och tvålade in henne och gjorde henne jättefin och så rullar hon sig det första hon gör i hagen sedan.:):) haha men det förstod jag ju att hon skulle göra så jag avr förbered.:) kom till henne vid halv elva på cykel (7 km hemifrån och ditt) och var kvar till fyra ungefär då de fick gå in i några timmar för bromsen var förskräkliga på dem,(7 km även hem) sen på kvällen vid nio så cyklade jag tillbaka (7 km) för att ta ut dem så de fick så ute under natten.:):) och sen så släppte jag in hönorna så inte räven skulle äta upp dem på natten.:) och så hem igen (7 km) alltså så cyklade jag 28  km allt som allt och det kändes i benen, somnade som en, jag vet inte vad med det samma när jag kom hem.:D:D

Lite bilder på Vinglan och Flisan och Bobby


Vinglan


Bobby


Flisan, försöker ta bort en broms, vet inte om hon lyckades.


Ja, så var man en älg också helt plötsligt:)


Känner somamr i denna bild.


Broms igen!!


Full fart hela dagen!


   


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback