Kasper

Kasper är min kanin som jag ahft sedan han var liten unge, han är född 2004 i april den 17 närmare bestämt, han är en dvärg vädur och är gyllenbrun med vit svans och mörkare öron och tassar, han har svara ögon som är hur snälla som helst med kortare ord hur söt som helst är han.:)

han älskar att bli kliad på huvudet och nossen är det bästa att klia på då börjar han slicka på ens hand och blir jätteglad.:) han är mycket soceal och ibland lite för närgående på både främlingar och de han känner bäst (mig alltså) :D han hoppar runt löst på gräsmattan och springer inte bort (än i alla fall, :P)












Kommentarer
Syster säger:

Haha, älskar den andra bilden när han hoppar! "Jag är vild och vacker!" sötisen <3

2010-07-17 | 13:25:15
Bloggadress: http://tildashav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback