sista dagen

idag så var sista dagen för mig på skolan:(:( ganska tråkigt endå att sluta, har ju haft det helt fantastiskt bra. :D
om man ser till helheten p åmin tid på skolan så har den varit kanon rolig och bra men om man ser dag för dag så har det gått upp och ner tycker jag, men barn måste ju få vara barn de också.:) Fick bamsestora kramar från nästan alla ettor :D de som slank undan, vilket var några killar, fick kramar endå för jag sprang efter dem:P:):) lite busig är jag allt. Har även samlat på mig minst 10 vuxenpoäng idag då jag fick en PARADIS ask av mervi, malena och ettorna som tack för att jag varit hos dem.:):) sen fick jag en super cool tomte av fritids fröknarna hur snälla som helst.:) har värkligen trivst hos dem.:):):)

Gav micke en chokladask också för att han kört hem mig från hedeunda fast inga barn varit med.:):) han blev glad och tackade så mycket sen på hemvägen så hade han ladat upp med ett dussin teorifrågor till mig.:) han är snäll som hjälper mig.:) fast lite jävlig också då han retas så fort jag säger fel svar:) 


Tack presenter:):)


Bara för att den var så söt.:):)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback