kärt återsende

idag så gick jag till Carro för att rida Hälge. :) kom ditt och hälge spedsade öronen då han såg någon vid grinden känndes bra att se dem igen, tog in honom i stallet och borstade och pratade med honom och så red vi iväg.

red inte så länge då hälge tyckte det var lite läskigt att gå ifrån stall,hage och kompisar, och ännu värre blev det då det rasade snö från träden inne iskogen, då blev han väldigt jobbig han ville bara hem, sen såg han ett spöke också som stod bakom ett träd och såg läskigt ut. Dock så såg inte jag något så jag blev mäst irriterad på honom men det var roligt att rida honom igen och kommer nog att göra det fler gånger.:D tog lite bilder då jag kom tillbaka till stallet. Där blev hälge också rädd, det nedrans spöket hade gömt sig bakom bilen som man måste gå förbi för att komma till hagen så jag han lagon öppna grinden så for hälge förbi mig och grimmskaftet bara gled ur handen på mig, men ingen olycka hände som tur var och jag kunde lungt hämta grimmskaftet och ta låss det från hans grimma.:):)

när jag var på väg hem så stanade jag till vid Kha och tog lite bilder på hennes shettisar.:D:D


Finna Hälge.:D


finna Conny.:D han är 2 år nu.:):)


Fina Felicia, som inte blev glad då hon såg mig, öronen låg slickade bakåt och så såg hon jätte sur ut.:):) hon ska få föl i April så henne behöbver jag inte rida i alla fall.


Fin viner bild på små ponnierna.:D:D


jag tror jag dör av lycka, hur söt som helst.:):)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback