juldagen

började dagen med en tidig morogon, då jag var med på julotta klockan sex var jag i kyrkan för att sjunga upp, klockan sju började det. Tycket det gick riktigt bra tog i från tårna så jag hoppas det hördes.:D:D

på eftermiddagen blev det en tur till Farmor som bjöd på fika och god mat.:D:D vi spelade även ett spel som Heter Retro som mamma och pappa fick i julklapp, super roligt måste jag säga att det var, vi spelade så vi var i lag och jag var med Inger och vi VANN:D:D:D:D:D:D:D

Imorgon blir det kanske Valbo och rean, ska kolla på ringar på gulldfynd.:D:D som jag vill ha.:D






Ringarna jag vill ha är:



De är By Kenza:):)
SUPERSNYGGA:D:D:D:D::D:D:D:D:D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback