Besök på Bilden.

idag så var första dagen på arbetsmarknadsenheten, där jag ska vara nu under en tid för att lära mig att söka jobb, Jippi.:) tur att Linn från klassen är där också då kan man skratta lite i alla fall för hon skrattar åt allt.:):) vi skulle ha slutat klockan fyra som det stod på paperet som vi fick hem men när vi kom ditt så sa de att vi skulle sluta två och när det blev lunch så ja då fick vi sluta för vi hade gjort allt vi skulle, skönt att sluta så tidigt.:D:D Snön bara vräkte ner i Gävle så linn och jag tog bussen ner till stan, 14 kronor fattigare:( sen då vi kom ner till centrum så kom vi på att vi skulle gå till VASA:D:D så du gjorde vi det dock kom vi inte in i ESTETHUSET:(:( men då gick vi till Estetrekton marie.:):) och hon följde med oss tillbacka till ESTETHUSET och öppnade åt oss:D:D när vi kom upp på Bilden avr det full rulle och när jag knackade på dörren in till lärarna så vände sig Micke om och säger  "Nämen!!" och annacarin so msitter med ryggen till vänder sig om och utroppar "ÅH, vad roligt!" :D:D stackars annacarin hoppar på kryckor nu efter hennes olycka med foten:( men hon var lika glad som hon alltid har varit.:D:D åh det var så roligt att träffa henne och prata lite med henne:D:D

Sen när vårta besök var slut så gick jag och Linn åt olika håll, men vi träffas ju i morgon redan så det var ju roligt.:D:D jag gick till Trafikverket och nu har jag fixat så jag kommer få mer tid på provet, känns bra ska stenplugga nu så jag klarar det:):)


Bästa läraren ever:D:D




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback