underbara djur och ett hemligt projekt.



lill kalven som börjar bli riktigt modig nu kom nästan ända fram till mig idag.:) men sen for han iväg igen då jag tog en bild av han.:) lite läskigt var det nog tyckte han. Men nu har han fått en syster också hur söt som helst även hon, kom riktigt nära henne idag åh hon var jättesöt.:)



Här är hon, men hon låg bara en kort stund, så precis när jag tagit denna bild så sprang hon iväg.:)



hon är bara för söt.:D



Fick även syn på denna finna snok idag, höll på att kliva på den men upptäckte den i lagm tid.:) den låg ock solade bland talbar och grenar.:)



Här har vi en kattunge som Hillivi har skaffat, jättesöt, vet dock inte vad den heter för hillivi har inte varit hemma då jag varit där men till helgen ska jag ta reda på vad hon heter.:) gillar hennes färg och teckning i alla fall har inte sätt någon sdan för.:) hur fin som helst.:)

Men jag ahr inte bara sprungit runt och fotat underbara djur idag, nä, jag ahr börjat på ett projekt också som jag hoppas kommer bli lyckat, men mer om projektet någon annan dag för det är lite hemligt förstår ni så jag tänker inte avslöja för mycket för än det är klart.:):)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback