tur till Hadefjärden idag.:)


Jag och Vinglan vid Hadefjärden.:)


Finna hästen och jag.:)


<3


trav trav.:)


hon är så fin, dock kan man inte säga samma om mig! hur sitter jag igentligen!??


full fart.:)



ja vad ska amn säga fin häst ful ryttare:P


älskar bilden!:) så himmla bra den blev med bakrunden och allt.:):) duktig pappa som fotar.:):)


snygging.:)


haha!:D jag: kolla pappa vad finnt hon går, ta en bild så ler jag samtidigt.:)

Som ni kanske förstår vid det här laget så var jag hos Vinglan idag.:) red en fin tur ner till vattnet, som är JÄTTE läskigt (enligt henne) :) Pappa var med och fotade oss och jag tycker att det gick riktigt bra idag trots att broms och fluggor svärmade om oss som flyggplan.:(
VInglan och flisan och bobby fick komam ut i sin nya hage idag och då försvann bobby för gräset är så högt där så han syndes inte.:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback