Min donna

Idag red jag och anneli en kort tur på hestisarna.:) Var riktigt trevligt, vinglan har börjat skritta lugnare nu så nu kan vi rida brevid anneli och flisan, och det är mycket trevligt för då kan ju anneli och jag prata under tiden.:D

Men eftersom både Vinglan och jag gillar fart så travar vi ifrån Anneli och Flisan då och då, idag när vi travbade i förväg så gick min finna Vinglan i form och riktigt dansade fram, och så tränade vi på att trava en bit (ca 10 steg) och sen halt och så höl vi på en bra bitt, gick jättebra hon lyssnade jättebra på vad jag ville. När vi gjort det så fick jag lite träning också genom att lägga upp stigbygglarna så jag inte red med dem och så gjorde vi samma sak igen, gick inte lika bra men det tar sig.:) 

Kom förbi härgården idag igen, men idag avr bara jack hemma och oj vilket småprat det blev på honom och vinglan.:) jag tror hon är kär i honom.:):) hon är så söt mot honom gör sig till och trippar fram i gruset och ser allmänt fjantig ut men i hans ögon är hon säkert en riktig donna.:):):):)

 
<3 min donna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback